Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger


widget

.:: KEPIMPINAN ULAMA' ::.

Photobucket

.:: TV PR ::.


Photobucket

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:


.:: TENTANG DIRIKU ::.

Tadika Chung Hwa, Kota Bharu [ 1986 ]
SRJK (c) Chung Hwa, Kota Bharu [ 1987 - 1990 ]
Sek. Keb. Rambutan Rendang, Kota Bharu [ 1990 - 1993 ]
Maahad Muhammadi Lelaki, Kota Bharu [ 1994 - 1996 ]
SMA Sungai Merab Luar Sepang, Selangor [ 1997 -1998 ]
Darul Quran Wal Hadis, Pasir Pekan [ 1999 - 2001 ]
Maahad 'Ali Dirasat Islamiah Wal Arabiah, Perak [ 2002 ]
Universiti Al-Azhar Cawangan Tanta, Mesir [ 2003 - 2009 ]

Sunday, August 2, 2009

TAHNIAH RAKYAT MALAYSIA.....MANSUHKAN ISA


Tahniah Ibnur Rahmat dan pelajar-pelajar di bumi Mesir ucapkan kepada rakyat Malaysia yang bangun berdemonstrasi dalam himpunan Mansuhkan I.S.A 1 Ogos 2009 semalam, kami kagum dengan keberanian rakyat Malaysia tidak kira tua, muda, lelaki dan wanita serta kanak-kanak turun berdemonstrasi bagi menyatakan sokongan supaya akta yang zalim ini dimansuhkan.

Berdasarkan video serta gambar-gambar yang kami lihat melalui internet, jelas gelombang kebangkitan rakyat semakin membara.Kebencian rakyat terhadap akta zalim ini telah sampai ke kemuncak, kami rasa jumlah himpunan semalam tidak kurang dari 50,000 orang.

Namun, apa yang menyedihkan kami ialah keganasan pihak polis yang kini jelas menjadi alat tunggang kerajaan UBN. Apa salah rakyat untuk menyuarakan ketidakpuasan hati mereka tentang akta yang zalim ini? Di manakah hak rakyat sebagaimana yang disebut dalam perlembagaan? Tindakan pihak polis jelas sudah terbalik, mereka bukan lagi menjaga keamanan rakyat Malaysia tetapi mereka menjaga keamanan pemimpin UBN.

Tahniah juga kepada pimpinan kita yang turun bersama dalam demo semalam, inilah yang dikatakan pemimpin, sanggup bersama rakyat dalam menghadapi kejahatan dan kezaliman kerajaan UBN. Aski keganasan pihak polis yang tidak dapat kami anak-anak Malaysia di bumi Mesir lupakan ialah cubaan anggota polis untuk menahan ahli Parlimen Kuala Krai YB Dr Hatta Ramli, ternyata betapa kurang ajarnya mereka sannggup bertindak sedemikian dengan seorang ahli Parlimen sehingga terkoyak baju yang dipakai oleh YB Dr Hatta. Dan ikuti Luahan Dato' Zaid Ibrahim yang turut sama berdemonstrasi semalam.

Ingat wahai pemimpin UBN ! Jangan kamu ingat kami rakyat akan terus berdiam diri...setiap tenaga, peluh, keringat dan kemungkinan ada darah rakyat yang menitis yang menitis semalam hasil dari kejahatan dan kezaliman kamu...rakyat akan terus bersuara sehingga akta yang zalim ini dihapuskan..Sesungguhnya akan kami rakyat Malaysia akan ajar kamu dalam Piliharaya Umum ke 13 nanti...Tunggulah saat dan ketikanya kejatuhan kamu wahai pemimpin UBN yang angkuh lagi sombong...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud :

"Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu." [ ali-Imran - 26 ]


HIDUP..HIDUP..HIDUP RAKYAT !!!

MANSUH..MANSUH..MANSUH ISA !!!

HIDUP..HIDUP..RAKYAT !!!

HAPUS..HAPUS..HAPUS..KEZALIMAN !!!

TAKBIR !!! ALLAHUAKBAR !!! TAKBIR !!! ALLAHUAKBAR !!!
TAKBIR !!! ALLAHUAKBAR !!!


Berikut di bawah adalah gambar-gambar perhimpunan semalam, nilailah saudara-saudari tepuk dada tanya Iman..!!! HANCUR UBN !!!























0 comments: