Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger


widget

.:: KEPIMPINAN ULAMA' ::.

Photobucket

.:: TV PR ::.


Photobucket

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:


.:: TENTANG DIRIKU ::.

Tadika Chung Hwa, Kota Bharu [ 1986 ]
SRJK (c) Chung Hwa, Kota Bharu [ 1987 - 1990 ]
Sek. Keb. Rambutan Rendang, Kota Bharu [ 1990 - 1993 ]
Maahad Muhammadi Lelaki, Kota Bharu [ 1994 - 1996 ]
SMA Sungai Merab Luar Sepang, Selangor [ 1997 -1998 ]
Darul Quran Wal Hadis, Pasir Pekan [ 1999 - 2001 ]
Maahad 'Ali Dirasat Islamiah Wal Arabiah, Perak [ 2002 ]
Universiti Al-Azhar Cawangan Tanta, Mesir [ 2003 - 2009 ]

Wednesday, January 14, 2009

Keangkuhan Amerika dan Kebiadapan Israel




Dua ekor kera yang sedang berpakat
untuk menghancurkan Islam !


Betapa hangat dan terbakar perasaan ini bila membaca tajuk akhbar dalam utusan online yang berbunyi "Bush ikut telunjuk saya", sungguh biadap dakwaan Perdana Menteri Israel Ehud Olmert yang mengatakan bahawa Presiden Bush mengikut telunjuknya...Memang selama ini Amerika sentiasa mempertahankan segala tindakan yang dilakukan oleh anak emasnya itu.

Cadangan ahli Parlimen PAs YB Mahfuz Omar dalam sidang khas Parlimen tentang isu Palestin kelmarin agar kerajaan Malaysia menghalau Kedutaan Amerika keluar dari bumi Malaysia adalah bertepatan, sememangnya kerajaan seperti Amerika Syarikat harus diajar. Kita tidak harus memberi muka kepada mereka, hari ini telah terbukti merekalah adalah pengganas no. 1 dunia.

Dalam kenyataan lain Presiden Bush bersetuju dengan serangan Israel ke atas pejuang Hamas, dia menggesa supaya pejuang Hamas berhenti menyerang baru gencatan senjata akan berlaku. Bush mengatakan pihak Israel berhak mempertahankan diri dari serangan pejuang Hamas, adakah Bush dan anak emasnya sudah lupa bahawa pejuang Hamaslah yang berhak mempertahankan diri kerana Israel yang telah menceroboh tanahair mereka dan membuat muka bumi Palestin seperti milik mereka.

Serangan terhadap Gazza telah masuk hari yang ke 19, seramai 976 mangsa yang terbunuh dan 4525 yang cedera. Tindakan biadap rejim zionis semakin menjadi-jadi membunuh rakyat Palestin yang tidak berdosa, sebagai natijahnya marilah sama-sama kita memboikot barangan keluaran Amerika dan Israel. Kita sama-sam berdoa agar ekonomi mereka lumpuh, kerana kekuatan ekonomilah mereka mampu memiliki senjata-senjata canggih hanya semata-mata ingin menunjukkan keangkuhan mereka untuk menguasai dunia ini...

HIDUP..HIDUP..HIDUP ISLAM !! HANCUR..HANCUR..HANCUR AMERIKA !! HANCUR..HANCUR..HANCUR ISRAEL..!! TAKBIR !! ALLAHUAKBAR !!

0 comments: