Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger


widget

.:: KEPIMPINAN ULAMA' ::.

Photobucket

.:: TV PR ::.


Photobucket

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:


.:: TENTANG DIRIKU ::.

Tadika Chung Hwa, Kota Bharu [ 1986 ]
SRJK (c) Chung Hwa, Kota Bharu [ 1987 - 1990 ]
Sek. Keb. Rambutan Rendang, Kota Bharu [ 1990 - 1993 ]
Maahad Muhammadi Lelaki, Kota Bharu [ 1994 - 1996 ]
SMA Sungai Merab Luar Sepang, Selangor [ 1997 -1998 ]
Darul Quran Wal Hadis, Pasir Pekan [ 1999 - 2001 ]
Maahad 'Ali Dirasat Islamiah Wal Arabiah, Perak [ 2002 ]
Universiti Al-Azhar Cawangan Tanta, Mesir [ 2003 - 2009 ]

Friday, April 24, 2009

Debaran Final FA CUP..!!!

Debaran semakin kencang..! Begitulah dengupan jantung para pemain The Reds Warriors dan para peminat mereka untuk menghadapi perlawanan akhir Piala FA di Stadium Nasional Bukit Jalil malam esok.

Tiada apa yang kami harapkan, melainkan semua skuad perwira merah dapat bermain bermati-matian pada perlawanan malam esok.Harapan yang tinggi ini, memandangkan inilah kali pertama Kelantan layak ke perlawanan akhir Piala FA sejak ia diperkenalkan dalam saingan bola sepak Malaysia.Pastikan setiap taktikal yang diturunkan oleh jurulatih Peter James Butler dapat diterjemahkan dengan permainan yang menarik nanti.

Harapan kepada penyokong-penyokong setia, anda semua dapat mengawal tingkah laku masing-masing serta tunjukkan disiplin yang baik pada malam esok. Apa yang penting kepada penyokong-penyokong yang tidak dpat ruksoh solat jamak tuh...Jangan tinggal solat maghrib na...!! Jadilah kita penyokong yang berdisiplin walaupun ia telah tercemar dengan tragedi rusuhan baru-baru ini dan jangan ada cubaan provokasi serta tidak melayan cubaan provokasi dari penyokong pihak lawan. Jangan ada lagi penyokong yang bertindak melempar botol-botol air mineral ke dalam padang, hukuman yang berat akan dikenakan oleh pihak keselamatan terhadap mereka yang bertindak diluar kawalan.

Buat akhirnya, harapan dari kami anak-anak Kelantan yang jauh di perantauan ini semoga para pemain dan penyokong setia dapat mengharumkan nama negeri Kelantan pada malam esok. Tunjukkan bahawa bola sepak Kelantan mampu untuk memberi saingan kepada pasukan-pasukan lain dalam Liga Malaysia...Semoga Berjaya..Wallahu'alam.

MAJULAH SUKAN UNTUK ISLAM

GOMO KELATE GOMO

0 comments: